keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Lamppu lahden toiselta puolelta


Mainitsin jo aiemmassa (jälkeenpäin tarkasteltuna hieman sekavassa) postauksessa lampusta, jonka vanhempani toivat minulle Tallinnasta. Näin lampun siellä jo pari kuukautta sitten, Rocca Al Mare -kauppakeskuksen Prismassa, jossa se kiinnitti heti huomioni. Siinä on pieniä "timantteja". Siinä on hopeaa. Se kimaltaa. Se on täydellinen makuhuoneeseemme. Silloin lampun kuljettaminen Tallinnasta saakka tuntui tyhmältä idealta, eikä rahatilannekaan silloin antanut myöden sitä ostaa. Nyt kuitenkin kun vanhempani olivat lähdössä Tallinnaan, ja itse ehdottivat, että tuovatko sen sieltä minulle, olin haltioissani. Edelleen mietin, että kuinkahan iso laatikko sillä on ja onko se nyt järkevää. Onneksi kysyin ihanien ystävieni mielipidettä, jotka sanoivat, että osta. Onneksi on tällaisia ystäviä <3 :D


 Toki lampun hinta vaikutti paljon siihen, että sen ostamista edes harkitsin. Kun näin lampun ensimmäisen kerran, en meinannut uskaltaa edes katsoa hintaa, mutta kun sen sitten lapusta kurkkasin, yllätyin todella positiivisesti. Hintaa tällä kun oli "vain" 65euroa! Oletin oikeasti sen maksavan vähintään 100euroa, joten voitte vain kuvitella, että olin tähän mielestäni edulliseen hintaan todella tyytyväinen. Ja ei se laatikkokaan ollut kovin iso, timantti-ketjut kun menivät siellä tietenkin kasaan joten paketti oli puolet matalampi kun mitä odotin. Toki tämä laatikon koko ei nyt ollut minun ongelmani, kun en sitä itse joutunut kuljettamaan :D

Tällainen on siis makuuhuoneen uusi lamppumme, ja olen sitä mieltä, että sen hankkiminen tuolta kauempaakin kannatti, niin tyytyväinen siihen olen ollut. Ne ovat todellakin ne "pienet" asiat mitkä tekevät onnelliseksi, ja minulle yksi tällainen asia on se, että sängyssä makoillessa näen tämän ihanuuden. Mitäs mieltä te olette? Entä oletteko itse kuljettaneet juttuja kotia kauempaakin?

2 kommenttia:

  1. Jeee :) Johan sitä odotettiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari kuukautta :P Tänäänkin katsoin sitä ihan onnessani heti kun heräsin :D

      Poista